محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 2565

ردیاب همراه کوچک مخفی


ردیاب شخصی همراه کوچک

یکی از اصلی ترین نگرانی های شرکت های گردشگری، رفت آمد توریست ها و تامین امنیت آنها می باشد. در صورتی که اتفاق ناگواری برای هر یک از گردشکران بیوفتد، شرکت مسافرتی و حتی کشور ما زیر سوال رفته ردیاب همراه کوچک و آمار بازدید و سفر به ایران به شدت کاهش می یابد. ردیاب مخفی کوچک همراه در ادامه با بررسی کاربرد ردیاب همراه مسافر و ردیابی اشخاص در سفر با ایران رهیاب همراه باشید.
ضرورت استفاده از ردیاب شخصی در سفر
دستگاه شنود مخفی کوچک
ایران کشوری پر از جاذبه های دیدنی است و توریسم یکی  دستگاه شنود کوچک از صنعت های پردرآمد در دنیا می باشد. در کشور ما نیز به صرف تاریخی کهن و جاذبه های دیدنی بسیار زیاد هرساله مسافران و گردشگران بسیاری به کشور وارد می شوند. دستگاه شنود سیمکارتی همیشه توریست های بسیاری به کشور وارد می شوند و قصد دارند جاذبه های دیدنی کشور را از نزدیک مشاهده کنند.

دستگاه دوربین یاب و شنود یاب 

دیدار از جاذبه های درون شهری مشکل عدیده و خاصی ندارد، دغدغه ای برای گم شدن افراد در سفر و گردشگران خارجی نیست. دستگاه دوربین یاب  اما وقتی صحبت به دیدار از جاذبه های طبیعی و بیرون از شهر می رسد احتمال گم شدن در یک منطقه جدید بالاتر می شود. این دقیقا همان نقطه ای است که وجود ابزاری مفیدی مانند ردیاب در سفر اهمیت پیدا می کند دستگاه فرکانس یاب


دوربین مداربسته کوچک مخفی 

اشخاصی که از خارج به ایران سفر میکنند دوربین مخفی کوچک بعضا کاملا با زبان انگلیسی اشنایی ندارند دوربین جاسوسی کوچک و همچنین بدون همراه قصد سفر و گردش در ایران را می کنند. در چنین مواقعی با استفاده از ردیاب شخصی و یا ردیاب خودرو می توان تمامی مسیرهای تردد گردشگران را کنترل کرد و با ردیابی شان با استفاده از جی پی اس به محافظت از آنها پرداخت.
دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته لامپی


همانطور که می دانید ردیاب در انواع مختلف ردیاب خودرو، دوربین مداربسته لامپی  ردیاب اشخاص و حتی ردیاب حیوانات تولید و ارائه می شوند. اما در این مورد خاص شرکت های گردشگری و خدمات مسافری می توانند با استفاده از دستگاه های ردیاب شخصی آسودگی خاطر، خرید دوربین مداربسته لامپی امنیت و خدمات بهتری را برای خود و مسافران خارجی یا داخلی فراهم کنند. ردیاب ها دارای امکانات متفاوتی هستند و علاوه بر ردیابی دقیق قابلیت شنود و s.o.s نیز در آنها وجود دارد. دوربین ارزان قیمت
 دوربین مخصوص ماشین
می توان ردیاب های شخصی را به مسافران تحویل داده و دوربین خودرو ارزان قیمت  آموزش های لازم را هم به آنها بدهیم تا در مواقع ضروری به استفاده از آن بپردازند و دیگر نگران گم شدن و یا سلب امنیت خود نباشند.

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما