محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 2552

درباره دوربین های مداربسته کوچک مخفی ریز


دوربین مداربسته مخفی کوچک

موقع خرید دوربین مداربسته خانگی دانستن تفاوت دوربین وای فای با وایرلس اهمیت زیادی دارد هرچند دانستن این نکته در ابتدا بسیار ساده به نظر می‌رسد اما عمده تفاوت دوربین مداربسته WiFi با دوربین وایرلس مربوط به نصب و کارایی آن‌ها است. به همین خاطر بسیاری از فروشندگان این سیستم های امنیتی، موقع خرید راهنمایی‌های لازم را در خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک مورد این سیستم های امنیتی به خریداران ارایه می‌دهند تا آن‌ها بتوانند

دوربین شلنگی

دوربین فلتی

ساعت دوربین دار مخفی

دوربین کوچک رم خور

دوربین مگنتی SQT

دوربین آهنربایی SQT

دوربین کوچک رم خور

دستگاه K18

دوربین شارژی

بهترین نوع از دوربین وای فای یا دوربین بیسیم (وایرلس) یا سایر سیستم های امنیتی را با توجه به نیاز خود خریداری کنند. به طور کلی سه تقسیم بندی برای نحوه نصب دوربینهای مداربسته وجود دارد؛ دوربین های سیمی که تکلیفشان معلوم است، دوربین وایرلس و دوربین مداربسته Wire-free که عموما به آن دوربین مدار بسته WiFi هم گفته می‌شود. در ادامه مقاله در مورد دوربین مداربسته سیمی، دوربین وایرلس و دوربین WiFi توضیحاتی داده می شود فروش دوربین مخفی کوچک و در مورد نقاط قوت و ضعف هر کدام صحبت می‌کنیم. پس با ما همراه شوید.

دوربین مداربسته بیسیم کوچک مخفی
1- دوربین های سیمی

دوربین مداربسته سیمی، سنتی‌ترین شکل دوربین های مداربسته است که استفاده‌های بسیار زیادی دارد. فروش دوربین مداربسته بیسیم همانطور که از نام آن مشخص است،

دوربین مداربسته بیسیم

این دوربینها به کابل هایی برای تامین برق، ارتباط اینترنتی و انتقال تصویر نیاز دارند. یه کابل از دوربین به دستگاه متصل می‌شود و سپس به روتر متصل می‌شود. دو انتخاب برای اینکه چطور برق این سیستم ها تامین می‌شود، وجود دارد. یکی از طریق منبع تغذیه جدا و دیگری از طریق کابل POE. همانطور که می‌دانید دوربین لامپی سیستم های POE تنها به یه کابل نیاز دارند که هم برق را تامین می‌کند و هم تصویر را انتقال می‌دهد.

دوربین مداربسته خورشیدی

اولین مزیت دوربین سیمی: قابلیت اطمینان

مهمترین مزیت دوربین های سیمی قابلیت اطمینانی است که ایجاد می‌کنند. سیستم‌های امنیتی سیمی به دلیل اتصالات فیزیکی بین دوربین ، دستگاه ذخیره ساز در سیستم مداربسته و روتر در معرض نویز سیگنال‌های بی‌سیم نیستند.

دومین مزیت دوربین سیمی: پشتیبانی از سیستم‌های بزرگتر

دوربین مداربسته ارزان قیمت

یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده نوع دوربینی که خرید می‌کنید، سایز ملک یا فضای تحت پوشش و در نتیجه تعداد دوربین هایی است که نصب می‌کنید. خیلی از صاحبخانه ها و صاحبان کسب و کارها برای املاک نسبتا وسیع خود به سیستم های امنیتی با تقاضای نظارت کامل و جامعی برای املاک خود نیاز دارند نه فقط یک نظارت ساده . به این ترتیب ، آن‌ها اغلب اوقات به بیش از چهار دوربین نیاز دارند که باید از طریق سیم یا کابل همه دوربین‌ها را پشتیبانی کند و ارتباط بدهد. سیستم های سیمی می‌توانند 4 تا 16 دوربین را پشتیبانی کنند. علاوه بر اتصال همه دوربین ها ، تصاویر دریافتی باید در ریکوردرها ضبط شوند، حالا یا با دستگاه ذخیره ساز NVR یا دستگاه ذخیره ساز DVR.

دستگاه شنود مخفی

یکی از مشکلات اساسی سیستم های سیمی ، فرایند نصب است. هرچند نصب یک سیستم سیمی یا کابلی ، به افراد حرفه‌ای نیاز ندارند اما با این وجود این کار به کابل کشی چندین نوع کابل نیاز دارد که می‌تواند برای برخی دلهره‌آور باشد . علاوه بر این راه حل‌های سیمی نسبت به راه‌حل‌های وایرلس و وای فای ، موقع نصب انعطاف کمتری دارند به این خاطر که نیاز دارند به پریز برق نزدیک باشند .

نصب دوربین مخفی در منزل

یکی دیگر از معایب سیستم های کابلی این است که اگر برق ملک شما به هر نحوی قطع شود، برق سیستم شما هم قطع می‌شود و سیستم از کار می‌افتد. هرچند قطعی برق به ندرت اتفاق می‌افتد، اما توجه به این مورد قیمت نصب دوربین مخفی در منزل خیلی مهم است. برای مناطقی که دور هستند و امکان مراجعه سریع برای اتصال مجدد وجود ندارد، می‌توانید از یک ژنراتور پشتیبان استفاده کنید.

شنود یاب و دوربین یاب

به خاطر زمان طولانی نصب، دوربین امنیتی سیمی بهتر است که در منازل و کسب‌و‌کارهایی استفاده شود که برای مدت طولانی می‌خواهید استفاده کنید. سیستم های کابلی به کابل کشی، جایگذاری و نصب نیاز دارند شنود یاب مخفی که می‌تواند فرآیندی زمان بر باشد. محل قرارگیری دوربین ها و دستگاههای ذخیره ساز بستگی به دسترسی به پریزهای برق دارد و شما نیاز دارید که کابل ها را بین دستگاههای مختلف اتصال دهید. برای افرادی که به دنبال یک راه حل امنیتی موقتی و سریع می‌گردند، زمان بر بودن این سیستم ها و عدم انعطافی که دارند فاکتورهای منفی محسوب می‌شوند. هرچند برای بیشتر افراد قابلیت اطمینان بالا و برقراری ارتباط بین تعداد بیشتری دوربین، زمان طولانی نصب را جبران می‌کند.

 

  انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 8

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما