محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 2567

درباره ردیاب خودرو آهنربایی کوچک مخفی


فروش ردیاب خودرو آهنربایی

یکی از ویژگی های جذاب این دستگاه، قابلیت شنیدن صداهای اطراف می باشد قیمت ردیاب خودرو آهنربایی که باعث می شود بشنوید دقیقا در داخل ماشین و هر جایی که ردیاب قرار دارد،ردیاب ماشین آهنربایی چه صحبت هایی در جریان می باشد و چنانچه ماشین شما دزدیده شده باشد صدای سارقین را با وضوح بالایی می شنوید.

ردیاب شخصی کوچک مخفی

برای ردیابی چمدان و بار
امکان نصب بر روی بدنه ی موتورسیکلت ها دوربین مداربسته مخفی کوچک
امکان نصب بر روی ویلچر
امکان نصب بر روی دوچرخه
برای نصب درداخل یا خارج از خودرو
برای ردیابی وسایل نقلیه سنگین و کانتینرهاد ردیاب مخفی کوچک
به عنوان ردیاب پلیس برای خودروهای نظامی
برای ردیابی مجرمان قضایی و کاربردهای پلیسی
کاربرد آن در صنعت تاکسیرانی، بانکداری،هوانوردی،معادن و خودروسازی و…

فروش ردیاب خودرو ارزان قیمت
ردیاب آهنربایی مدل TP_101

این مدل که با نام TP_101 نیز شناخته می شود جزء ردیاب های ارزان قیمت ردیاب خودرو ارزان قیمت و مناسب برای لوازم فلزی کوچک می باشد. این ردیاب دارای 2 آهنربا بوده و باتری آن نیز با ظرفیت 300 میلی آمپر می باشد و حدود 2 روز شارژ نگه می دارد.

نصب دوربین مخفی در منزل

البته این میزان در حالت آنلاین به 5 ساعت بیشتر نمی رسد. این دستگاه فاقد چیپ GPS می باشد و تنها از GSM پشتیبانی می کند، البته این دستگاه قابلیت ضبط صدا را نیز دارد. ابعاد این دستگاه 2.5 در 1.6 در 4 سانتی متر می باشد و وزن آن حدود 10 گرم است.

فروش ردیاب خودرو

ردیاب آهنربایی مدل 101
ردیاب آهنربایی مدل TP_102

ردیاب TP_102 دارای باطری قدرتمند 3000 میلی آمپری می باشد که می تواند تا 30 روز به صورت استند بای و تا 7 روز به صورت آنلاین شارژ نگه دارد. این دستگاه دارای 2 آهنربای نسبتا قدرتمند است که دوربین کوچک رم خور می توان از موارد مصرف آن برای گاو صندوق ، جعبه و یا کیف ابزار ، صندوقچه طلا اشاره کرد. این دستگاه ضد آب بوده ولی ضد ضربه نمی باشد. کیفیت این دستگاه در دسته بندی میان رده می باشد و ماژول جی اس ام این دستگاه MTK می باشد و وزنی حدود 80 گرم به همراه ابعاد 2 در 6 در 3 سانتی متر دارد.

ردیاب شخصی کوچک مخفی

ردیاب آهنربایی
ردیاب آهنربایی مدل TP_103

این مدل ردیاب با باتری 1000 میلی آمپری در سال 2019 روانه بازار شده است. ردیاب شخصی مخفی باطری این ردیاب به لطف استفاده از چیپ تک ماژول MTK توانایی نگهداری شارژ به مدت 15 روز را دارد و 5 روز نیز آنلاین می تواند شارژ خود را حفظ کند. این دستگاه فاقد آهنربا می باشد و البته ضد آب بوده ولی در مقابل ضربه مقاومتی ندارد و حدود ابعاد آن 4 در 6 در 1 سانتی متر می باشد. TP_103 حدود 40 گرم نیز وزن دارد.

فروش دوربین مداربسته مخفی کوچک
ردیاب آهنربایی مدل TP_104

مدل TP_104 یک مدل بالا رده می باشد که با توجه به استفاده ازفروش دوربین مخفی کوچک دو ماژول MTK و چیپ UBLOX آنتن دهی فوق العاده ای برای جی پی اس و جی اس ام دارا می باشد و با باطری 1000 میلی آمپری تا 12 روز در حالت استند بای و 3 روز در حالت آنلاین با یک بار شارژ کار می کند. این دستگاه آهنربا ندارد ولی مزیتی که نسبت به مدل های قبلی دارد ضد آب ، خرید دوربین مخفی کوچک ضد ضربه و دارای کیفیت بالای می باشد. ابعاد آن حدود 1.5 در 4.5 در 4.5 سانتی متر بوده و وزنی معادل 50 گرم دارد.

دوربین مداربسته مخفی کوچک

ردیاب آهنربایی
ردیاب خودرو آهنربایی مدل TP_ 110

TP_110 یک ردیاب بالا رده قدرتمند محسوب می شود که توسط یک باتری 5000 میلی آمپری تغذیه می شود و این امکان را می دهد تا دو ماه به صورت استندبای و تا 14 روز به صورت آنلاین امکان ردیابی داشته باشد. خرید دوربین مخفی کوچک این ردیاب توسط 6 آهنربای قدرتمند قابلیت چسبیدن محکم به هر نوع جسم فلزی رو دارد و با توجه به ضد آب و ضد ضربه بودن آن امکان استفاده برای خودرو و موتور سیکلت را نیز دارد.

دوربین آندوسکوپی صنعتی

استفاده از ماژول UBLOX و همچنین چیپ MTK باعث شده است که دستگاه کیفیت بالای آنتن دهی جی پی اس و جی اس ام را دارا باشد. ابعاد این دستگاه حدود 5.5 در 6.5 در 1 سانتی متر و با وزن 100 گرم می باشد. قابل توجه است میکرفون این مدل از دیگر مدل ها به علت استفاده مدار پری آمپلی فایر قوی تر است.

دوربین شلنگی صنعتی

ردیاب آهنبایی
ردیاب خودرو آهنربایی مدل TP_ 111

TP_111 دارای باطری قوی تری نسبت به مدل قبلی خود می باشد و همچنین قیمت دوربین شلنگی دارای قابلیت خواب عمیق نیز می باشد و تنها با ارتقاء یافتن باتری این دستگاه به 6000 میلی آمپر تا 70 روز به صورت استندبای و تا 18 روز به صورت آنلاین خیال شما را از بابت نگهداری شارژ راحت می کند.

دستگاه شنود مخفی کوچک

این دستگاه دارای 5 آهنربا می باشد و البته در مقابل آب و ضربه نیز مقاوم شده است. همانند مدل قبلی از دو ماژول MTK و UBLOX استفاده می کند. حدود وزن این دستگاه 150 گرم می باشد که در ابعاد 1.8 در 6 در 10.5 سانتی متر می باشد.

دوربین مداربسته بیسیم
ردیاب خودرو آهنربایی مدل TP_ 120

از این مدل به بعد دستگاه با ظرفیت شارژ بیشتر را به شما معرفی دوربین کوچک رم خور خواهیم کرد. مدل TP_ 120 دارای باتری 10000 میلی آمپری می باشد که تا 100 روز به صورت استندبای و تا 30 روز در حالت آنلاین شارژ نگه می دارد. دستگاه توسط 6 آهنربای قوی برای اتصال آماده شده است و توسط ماژول های MTK و UBLOX آنتن دهی جی پی اس و جی اس ام قدرتمندی را برای شما ممکن می سازد و ابعاد این دستگاه 1.5 در 7.2 در 13 سانتی متر می باشد و 200 گرم وزن آن می باشد.

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 9

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما