محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 2574

پیدا کننده دوربین مداربسته مخفی کوچک


دوربین مداربسته مخفی کوچک :

یافتن دوربین مخفی با گوشی

ممکن است اگر اتفاق افتاده باشد ، اگر در سایر مواقع مثل همکار یا رئیس محل باشد ، دوربین مخفی کوچک اگر مشکل داشته باشید و اگر این یک قانون دیگر را برای شما فراهم کند ، در یک مکان فیلم نگه دارید. در این مقاله خواستار یک مورد نرم افزاری ساده و رایگان است که اگر این توانایی رو داشته باشید که خیلی راحت با استفاده از تلفن همراه دوربین مداربسته شما را شناسایی می کند ، می توانید آن را راحت کنید.

دستگاه شنود صدا :

ممکن است ایمیل باشد یا پیام تلفنی همراه شما شود ولی این موضوع خیلی کم می شود از شنود مخفی کوچک ویدئو چک با دوربین برای تنش شما خواهد بود. در جوامع معمولي توصيف مکان هاي عمومي و ادارات با استفاده از دوربين مداربسته کاملاً متداول بوده و انجام شده است ؛ ولی این شما را در یک مهمانی و یا در یک مکان خاص دارید ، فیلمبرداری و فیلمبرداری با دوربین مداربسته برای استرس شما و تنش را در نظر بگیرید. این موضوع می تواند با استفاده از دوربین ایمنی حرفه ای ، دوربین های معماری و یا حتی با دوربین یک کامپیوتر قدیمی تر انجام شود.

دستگاه ضبط صدای کوچک

آیا شما با استفاده از این دوربین مداربسته را با تلفن همراه خود همراه می کنید ، اگر این قبیله را بیشتر کنید شنود مخفی کوچک این موضوع را در فیلم های جیمز ببینید و ببینید این موضوع برای شما سخت است؟ ولی امروز این رؤیا به حقیقت پیوست است.
دستگاه دوربین یاب و شنود یاب K18 :

به طورکلی دو راه برای شناسایی دوربین مداربسته وجود دارد

شناسایی دوربین های مخفی

اولین راه استفاده از سخت افزار تلفن همراه با دستگاه شنود یاب و دوربین یاب هوشمند سازی جهت تشخیص میدان های الکترومغناطیسی است. با این صورت که شما با نصب تنها یک برنامه از گوشی خود را کنار می کشید که مشکوک است برای نصب دوربین می تواند قرار دهد و اگر میدان مغناطیسی باشد می تواند مطمئن شود که در آن ناحیه دوربین نصب شده است.

دوربین لامپی مخفی


راه دیگر استفاده از نرم افزار وجود دارد که انکاس نور را از لنز دوربین تشخیص می دهد ولی این نرم افزار بسیار قابل اعتماد نیست چرا که ممکن است خیلی از اشیاء ما را از خود نور ساطع کنید و به راحتی به لعاب دوربین خود تبدیل کنید.

شنود یاب و دوربین یاب مخفی

نرم افزارهای موجود جهت شناسایی دوربین مداربسته است

نرم افزارهای مختلف نرم افزاری در فروشگاه های نرم افزاری آنلاین تلفن همراه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد. یکی از نرم افزارهای معروف است که خیلی هم محبوب است نرم افزار Hidden Camera Detector می تواند باشد. این نرم افزار برای سیستمعامل اندروید بصورت رایگان می تواند در گوشی های شما آیفون هزینه خرید برنامه و نصب آن را حتماً 5 دلار انجام دهید.

دوربین مداربسته ارزان قیمت


این نکته همیشه به یاد داشته باشید که گزینه های دیگر هم وجود دارد ؛ به عنوان مثال اگر شما یک دوربین مادون‌قرمز (دوربین IR) دارید باید به آرامی دوربین خود را مخلوط کنید یک مکان را پیدا کنید.

دوربین مداربسته بیسیم وایرلس


همچنین در مواردی که شما بسیار حساس هستید و نگران این موضوع نیستید (به عنوان مثال ممکن است خانمها در موقعیت استفاده از سالنهای آرایشی و اتاقهای تولید کننده لباسهای امنیتی باشند که وجود دارند) از یک قطعه سخت سخت افزاری ۱۳۰ دلاری که مشخص کننده RF است برای استفاده از دوربین های بی سیم (Wifi) دوربین) و مداربسته استفاده کنید.

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما